Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Фізкультура - критерії оцінювання
Фізкультура - критерії оцінювання
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів 5-9 класів
із предмету «Фізична культура»
Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень володіє знаннями, необхідними для виконання певного елементу на елементарному рівні розпізнання.
|
2
|
Учень виконує окремі елементи фізичних вправ, володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння.
|
3
|
Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, виконує нормативний показник початкового рівня, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Уміння та навички учня дозволяють виконувати більшість елементів фізичних вправ (з незначними помилками). Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, розрізняє елементи техніки виконання вправ.
|
5
|
Учень володіє технікою виконання окремої фізичної вправи, розуміє основний теоретико-методичний матеріал.
|
6
|
Учень за допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та виправляє допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень виконує окремі контрольно-нормативні показники та виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, застосовує теоретико-методичний матеріал для виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою.
|
8
|
Учень володіє технікою виконання фізичних вправ. Знання учня достатньо повні. Він вільно застосовує вивчений матеріал, вміє аналізувати, робити висновки.
|
9
|
Учень виконує контрольно-навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань, вільно володіє вивченим матеріалом та вміло застосовує його на практиці, виконує нормативні показники достатнього рівня.
|
IV. Високий
|
10
|
Рівень умінь і навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати нормативні показники, учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом навчальної програми, знає методику підготовки і виконання фізичних вправ.
|
11
|
Учень виконує фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на високому рівні, володіє узагальненими, міцними знаннями з предмету, володіє техніко-тактичною підготовкою при виконанні фізичних вправ.
|
12
|
Учень досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ, контрольно-нормативних показників, визначених навчальною програмою.
|
Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів фізкультурної освітньої галузі
Відповідно до завдань навчальної програми, підвищення мотивації учнів до самовдосконалення рекомендується застосовувати такі компоненти визначення серед учнів 1-2 класів:
№ п/п
|
Компонент визначення
|
% у визначенні навчальних досягнень
|
Спосіб оцінювання
|
1.
|
Ставлення до уроків, відвідування, участь, підготовленість до уроку
|
10 %
|
Спостереження вчителя
|
2.
|
Навички і вміння, визначені навчальною програмою, вміння застосовувати їх в ігрових ситуаціях
|
20 %
|
Моніторинг, спостереження вчителя
|
3.
|
Розвиток фізичних якостей (сила, витривалість, швидкість, гнучкість)
|
20 %
|
Моніторинг
|
4.
|
Особистий прогрес учня у показниках фізичної підготовленості
|
20 %
|
Моніторинг
|
5.
|
Знання та їх застосування на практиці (основні поняття, визначені програмою, правила ігор, розуміння процесів, що відбуваються в організмі під час виконання вправ тощо)
|
15 %
|
Спостереження вчителя
|
6.
|
Поведінка: соціальна поведінка, відвідування спортивної секції, участь у змаганнях, дотримання правил безпечної поведінки і збереження здоров’я на уроках та у позаурочних заходах
|
15 %
|
Спостереження вчителя
|
|
ВСЬОГО:
|
100 %
|
|
Відповідно орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-2 клас) (Лист МОН України від 17.08.2016 №1/9-437) оцінювання навчальних досягнень учнів 1-х–2-х класів здійснюється вербально.
Навчальні нормативи і вимоги, представлені у програмі для першого та другого класу, слугують тільки орієнтиром для вчителів і батьків, а також дозволяють вносити корективи у подальшу роботу.
|
Календар
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|