Понеділок, 2024-04-29, 1:29 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Соколівський ЗЗСО І-ІІІ ст. Ярмолинецької селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фізкультура - критерії оцінювання

Фізкультура - критерії оцінювання

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів 5-9 класів

 із предмету «Фізична культура»

Рівні навчальних досягнень учнів

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

І. Початковий

1

Учень володіє знаннями, необхідними для виконання певного елементу на елементарному рівні розпізнання.

2

Учень виконує окремі елементи фізичних вправ, володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння.

3

Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, виконує нормативний показник початкового рівня, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ.

ІІ. Середній

4

Уміння та навички учня дозволяють виконувати більшість елементів фізичних вправ (з незначними помилками). Учень володіє матеріалом на рівні, вищому за початковий, розрізняє елементи техніки виконання вправ.

5

Учень володіє технікою виконання окремої фізичної вправи, розуміє основний теоретико-методичний матеріал.

6

Учень за допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та виправляє допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.

ІІІ. Достатній

7

Учень виконує окремі контрольно-нормативні показники та виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, застосовує теоретико-методичний матеріал для виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою.  

8

Учень володіє технікою виконання фізичних вправ. Знання учня достатньо повні. Він вільно застосовує вивчений матеріал, вміє аналізувати, робити висновки.

9

Учень виконує контрольно-навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань, вільно володіє вивченим матеріалом та вміло застосовує його на практиці, виконує нормативні показники достатнього рівня.

IV. Високий

10

Рівень умінь і навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати нормативні показники, учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом навчальної програми, знає методику підготовки і виконання фізичних вправ.

11

Учень виконує фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на високому рівні,  володіє узагальненими, міцними знаннями з предмету, володіє техніко-тактичною підготовкою при виконанні фізичних вправ.

12

Учень досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ, контрольно-нормативних показників, визначених навчальною програмою.

 

 

 

Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів фізкультурної освітньої галузі

 

 

    Відповідно до завдань навчальної програми, підвищення мотивації учнів до самовдосконалення рекомендується застосовувати такі компоненти визначення серед учнів 1-2 класів:

№ п/п

Компонент визначення

% у визначенні навчальних досягнень

Спосіб оцінювання

1.

Ставлення до уроків, відвідування, участь, підготовленість до уроку

10 %

Спостереження вчителя

2.

Навички і вміння, визначені навчальною програмою, вміння застосовувати їх в ігрових ситуаціях

20 %

Моніторинг, спостереження вчителя

3.

Розвиток фізичних якостей (сила, витривалість, швидкість, гнучкість)

20 %

Моніторинг

4.

Особистий прогрес учня у показниках фізичної підготовленості

20 %

Моніторинг

5.

Знання та їх застосування на практиці (основні поняття, визначені програмою, правила ігор, розуміння процесів, що відбуваються в організмі під час виконання вправ тощо)

15 %

Спостереження вчителя

6.

Поведінка: соціальна поведінка, відвідування спортивної секції, участь у змаганнях,  дотримання правил безпечної поведінки і збереження здоров’я на уроках та у позаурочних заходах 

15 %

Спостереження вчителя

 

ВСЬОГО:

100 %

 

 

    Відповідно орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-2 клас) (Лист МОН України від 17.08.2016 №1/9-437) оцінювання навчальних досягнень учнів 1-х–2-х класів здійснюється вербально.

    Навчальні нормативи і вимоги, представлені у програмі для першого та другого  класу, слугують тільки орієнтиром для вчителів і батьків, а  також дозволяють вносити корективи у подальшу роботу. 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
uCoz