Понеділок, 2024-04-29, 7:39 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Соколівський ЗЗСО І-ІІІ ст. Ярмолинецької селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Початкова школа - критерії оцінювання

Початкова школа - критерії оцінювання

Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкових класів. На заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.

Наказ МОН про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання в 1-4 класах

Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи

Для уніфікації термінів і зручності їх використання введення оцінювальне судження пропонують називати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою. Обидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.

Для позначення рівня міністерство пропонує використовувати такі позначки:

  • П (початковий рівень);

  • С (середній рівень);

  • Д (достатній рівень);

  • В (високий рівень).

За рекомендацією, частіше варто використовувати саме вербальну оцінку. Вона підходить як для оцінювання особистих надбань учнів початкових класів, так і для об’єктивних результатів навчання. Рівнева оцінка може допускатися лише для результатів навчання учнів 3–4 класів (на підставі рішення педради).

У наказі також є орієнтовна рамка оцінювання за рівнями (додаток 1). Окрім того, запропоновані нові форми свідоцтв досягнень для 1–2 і 3–4 класів (додаток 2 і додаток 3).

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
uCoz